09.10.2011

SMÅFUGLER

Da jeg var i London kjøpte jeg forskjellige ark med stickers, disse fuglene var i bunken. Åhh så fine, og endelig på min vegg. Butikken hadde en vegg med mange, skjønne fuglehus og fuglene plassert rundt omkring, samt en vegg med nydelige tallerkener + disse fuglene flygende og sittende innimellom.

Begge utstillingene var flotte, men tallerkenveggen falt best ut, dermed prøver jeg nå å få til min egen. Så vakre fat, som butikken hadde på sin vegg, eier ikke jeg, det var vintage og retro av ypperste klasse! Men jeg har da noen jeg liker, som disse to fra Egersund Fayance. Jeg kommer nok til å utvide samlingen med en til tallerken, må bare finne en som passer først. See U!

36 kommentarer:

Bringen Blomster sa...

Kor nydelig!! Nokka av det finaste e har sett på lenge :)
-synnøve-

salige lavendel sa...

Åh, så skjønne de småfuglene var. Tror dette må være de skjønneste wallstickersene jeg har sett.

Dronninghuset sa...

så utrolig vakkert.
kan jeg tillate meg å spørre om hvor du kjøpte disse fuglene... navnet på butikk-kjede eller annet sted? om det ikke er slik at du bare vil ha dem selv?
god kveld til deg ,-))
vennlig hilsen
Tove

Hulda sa...

Åh, dette var flott! Så supert og annerledes. Virkelig nydelige fugler på greinene. Så stilig med fatene der også. Herlig!

Refleksjon på livsvegen sa...

Så nydeleg fint!


klem din veg :-)

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei og tusen takk for gode ord!

Ahh, jeg skal se om jeg finner kvitteringen, husker ikke navnet på butikken. Men, fuglene kan kjøpes på Amazon.com på denne adressen:
http://www.amazon.com/gp/product/B004089IGU
Man slipper unna toll siden arket koster under 200 norske kroner, men frakten er dyr, så herligheten kommer på 462 kr. Jeg vet fordi en venninne av meg kjøpte i forrige uke. Det gikk helt knirkefritt, pakken ble levert på døren 4 dager etter bestilling.

Anonym sa...

Har bare ett ord!! VAKKERT!!

Blått til lyst sa...

Det var bare forførende vakkert og sjarmerende! Elegant med fuglene plassert rundt fatene, og du hadde jo virkelig funnet en vegg der det smeletet sammen i harmoni. Nydelig, og jeg fikk veldig lyst på slike fugler *S* Tenker katten din også setter pris på denne dekorasjonen. God uke til deg - Liv

Ninni sa...

Utrolig stilig! Du er flink!

Klem Ninni

Lena Celine sa...

Oi det ble jammen flott!!! Heldige du!!! Ha en flott kommende uke!
klemmer fra Lena

Tilonino sa...

Nydelig :) De fuglene var bare så skjønne. Må inn å sjekke litt jeg.
Tine :)

Heddas gode grunner sa...

HERLIG! *liker*

Marina sa...

Meget, meget skønt. Jeg synes dine tallerkner er overmåde dejlige, ja så skønne at jeg godt selv kunne ønske mig dem.

ceciliegrut sa...

Nyyyydelig!




<3

toves sammensurium sa...

så festlig!!!Nyyydelige fugler,nyyydelige tallerkner!!
toveklem:)

Li/Småtingene sa...

Så flott det ble! Nydelige stickers, en herlig dekorasjon!

:-)

Susanne sa...

Så herleg! Vårleg og frisk dekorasjon INNE kan gjere underverk no når kulde og mørke kjem sigande UTE.

Kunne du tenkje deg å røpe merket på produsenten av klistremerkene? Eller staden du kjøpte dei på? Eg tenkjer nemlig ta ein tur til London om ikkje so lenge...

Ha ei fin veke!

Susanne

Lappeline ♥ sa...

Nydelig fint.......en flott dekorasjon som ingen har lik....tror jeg

Ha en fin dag
Klem

Fågel Blå sa...

Åhh så fint!
Ha en ny fin vecka!
kram Kathrine

Landcharm sa...

Et fint dekorinnslag! Ha en fin uke.

beate sa...

wow!! dette var skjønt!!

ønsker deg en fin-fin dag

klem beate

Tee of Vinnord Cottage sa...

HÆRLIG!!! Det ble utrolig lekkert! :D Inspirert :D

Unknown sa...

Så nydelig!!
Elsker stickersene og tallerknene ♥
Og satt sammen på veggen slik, ble det jo bare GULL;)

Klem Line

Stina sa...

Underbart vackert!:-) Kram Stina

rosenälvorna sa...

Vilka jättesöta fåglar! Christina

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Å! Detta var bara så fint! Och jag tycker nog att tallrikarna dina håller hög klass. :-)
Nu vill jag också finna fågelstickers...

Ha det gott!

Anonym sa...

Praktfullt :o)

Ha en flott uke Lisbeth <3

Hilsen Solveig

Sandra El-Hmoudová sa...

WOW, what a great idea! I love bird decorations, lovely!

Naturally Carol sa...

They are such cute little birds...and very real to look at! A great idea to put them in amongst the plates.

Marge sa...

Lisbeth, I´m so glad that you visit my blog:) Thank you so much for your kind words!

Your wall is AMAZING! Really beautiful!!♥ All is perfect:)

Have a relaxing evening with warm hugs♥

"See" you!
Marge

Anonym sa...

Nydelig! Jeg er også veldig nysgjerrig på hvor i London du fant dem eller hva slags butikk, om du ikke husker navnet på butikken... Skal til London på søndag, hadde vært kjekt med anbefaling om kjekk/e butikk/er. Og det kunne jo spare tålmodigheten til min kjære om jeg visste hvor jeg ville dra han med... : ). Tusen takk for en fantastisk trivelig blogg!
hilsen
Hilde-Gunn

monaslillelykke sa...

Å kor fint : ))

63 grader nord sa...

Stilig! Og må jo være en innertier for kattepusen (som er avbildet i header'n din- utrolig søt foresten) :0)

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei Hilde-Gunn!
Tusen takk for hyggelig kommentar! Husker dessverre ikke butikken, men anbefaler Kings Road og Notting Hill- mange spennende interiørbutikker. Om du ikke finner fuglene kan du alltids bestille på lenken som jeg har lagt igjen øverst her.
Ønsker deg en riktig god tur!

Lisbeth

Alicia sa...

QUE PARED MAS HERMOSA...
QUEDA MUY LINDA
SALUDITOS

Catharina Maria sa...

This is BEAUTIFUL !!!
♥RINI♥ the Netherlands