28.02.2011

VÅRTEGN PÅ MANDAGER

Da er det igjen klart for "Vårtegn på Mandager" her på bloggen. For tredje år på rad skal bloggere fra Skandinavia, og verden forøvrig, hver mandag vise vårtegn fra sitt distrikt. Det er Viveka med bloggen Humlebacken, som står bak "Vårteckensutmaning". 

 Vi er 104 bloggere som skal melde vårtegn i år. Fantastisk! Om du vil være med er det ikke for sent, du melder deg på i kommentarfeltet inne hos Viveka. 

Mitt vårtegn blir tresko, helt nye tresko som gleder seg til å rusle over nymalt gulv- som vel og merke er tørt. Ute ligger det snø, men så lenge solen skinner går det fint å male innendørs med vinduene på vidt gap. Jeg får kaste meg rundt, gulvet skriker etter mer maling. So long!

13 kommentarer:

Livy sa...

Herlig!! Gleder meg såååå til vår!

Ønsker deg en fin dag! Klem fra Livy

liven sa...

Et flott bidrag Lisbeth!!
Kloggene dine er superskjønne .o)
Mitt bidrag kommer senere idag :o)

ha ei flott veke
Klemz

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så underbara träskor.
Ha en bra dag.
Mvh Theres

-Kamilla- sa...

Oi, er vi kommet så langt allerede?? Har fulgt dine vårtegn i to år nå ;0) Og det er et vårtegn når dette kommer på bloggen din! Her i Nord har snøen lavet ned. Er veldig klar for vår, men det er enda to måneder til...
*Klem*
-Kamilla-

Marte Katrine sa...

Helt merkelig å tenke på at i morgen begynner våren, deilig med lysere tider :)

Nydelige tresko, fikk vårstemning av å se på de, så det var et godt bidrag :I

Villblomsten sa...

Deilige vårbilder :-)
jeg er SÅ klar for VÅR nå :-)
og
Nydelige puter du har sydd :-)

emilias gömmor... sa...

Underbara vårtofflor!

Kram Mimmi

ANETTESHUS.COM sa...

Deilig vårtegn, Lisbeth!! Mamma gikk alltid i tresko om sommeren;))) Herlige bilder!!

STOR klem
Anette:)

Jodi Nelson sa...

I LOVE your clogs! I must have some. ;o)

Anne (Moseplassen) sa...

her er det ikke mye til vårtegn for tiden gitt. Men det drypper da fra taket av og til. la meg presisere _av og til_. mellom dryppene er det jo 10-15 minus... grrr.
;)

Finfine tresko :)

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Så flott vårstemning du har laget *smiler*
...og de flotte treskoa da, et av mine "favorittplagg" sommerstid:)

Ønsker deg en flott onsdag:)
Hilsen Marianne

Alexia sa...

Å, så herlig....kom i vårstemning av det innlegget der. Fine bilder!

Bohemian sa...

That scene from your window is breathtaking! What a glorious view!

Dawn... The Bohemian