04.02.2011

OPPBEVARING

Heia NIB som kjører utfordring som går på oppbevaring! Smarte tips om oppbevaring kan vi aldri få nok av. Her kommer foto av forskjellige typer kaoskontroll som fungerer her i huset. Første bilde ut er den berømmelige veggen med innebygde skap av typen Billy. Dere skulle bare visst alt som skjuler seg bak de dørene! Utrolige mengder rot! For mange regnes ikke magasiner, bøker, bruksanvisninger, CD-er, DVD-er og fotografier i løs vekt som rot, men jeg orker ikke det fargerike synet, heller ikke støvet som følger med den slags. Alt av papir er sortert og plassert i merkede tidsskriftsamlere. Innrømmer at 7 stk. er merket "Mellomlanding".
Neste favoritt ut er kurver. Kurver skjuler mye rart, og holder orden på småting. For tiden har jeg dilla på kurver som er strikket og tovet. Oppskrift finner du her.
 
Kasser av alle slag er jeg begeistret for. I tillegg til vanlig vedkurv brukes denne trekassen, hvilket dobler mengden oppbevart ved i stuen. Jo færre turer ut i kald bod, jo bedre. Jeg kan dessuten kjapt komme på mange gjøremål som er kjekkere enn å bære ved.

Hatteesker og andre esker holder orden på småsakene til snuppa. Jenter eier mye småplukk, gitt!  Takk og lov for at det er god plass under sengen til kurver av det rullende slaget. Ha en fin fredag, alle!  Her males kjellerstuen i sommerhuset, små glimt fra det prosjektet kommer plutselig. So long!

13 kommentarer:

Tina sa...

Så mye fin oppbevaring! Tovede kurver er så fine, holder på å lage ei, men det tar laaang tid, må sette meg i et annet gir tror jeg! Vakre esker på hylla over sprinkelsenga, vakkert rett og slett. Å ja enig med du jenter har myyyyye nips og naps! Ønsker deg ei god helg, klæm

Britt sa...

Kjempefine løsninger på det evigvarende oppbevaringsproblemet:)
Jeg la merke til pusen din, den lignet veldig på min avdøde pus som jeg var så glad i. Nydelig!

Ha en riktig fin helg.

Klem fra Britt

Deb sa...

Great ideas for storage and I just adore the photos of your cat. Magazine worthy. Hugs, Deb=^..^=x5

FlorasFrue sa...

Flotte tips! Jeg elsker den billyhyllen din, skulle hatt mange av de her i huset også :)

God helg!
Kjersti

Simones Country Home sa...

Hei på deg.

Åh liker katten deres assa, han er liksom med på alle bilder han hehe... Raptusen min vil aldri være med på noe han, å om han er med lukker han alltid øynene. hehe

Knalltøffe skap har dere også.
God helg!

Klem Simone ;o)

Linda sa...

Smelter helt av synet av din vakre pus! Vi har to puser her i heimen, herlig med katter!

Mye praktisk og fin oppbevaring hos deg, den strikka kurven var søt!

Ha en finfin helg, klem Linda

Mitt hvite hus sa...

Kjempefin oppbevaring du har Lisbeth.. jeg bare digger det flotte skapet ditt... tenker meg detr ommer end el ting::

nyt helgen =)

klemmer

Skatan sa...

Åh dina bokhyllor...önskar nästan att jag inte hade fått syn på dem igen ;) Nu blir det mer jobb och jobb ju ;)

Trevlig helg till dig!

Anna

Prinsessen paa erten sa...

Herlige bilder!! Spesiellt av pus i kaffekoppen!

Klemmer

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Oppbevaringsplasser kan en vel aldri få nok av, jeg skulle gjerne hatt ei luke i gulvet...he,he...
den tova kurva er knallfin...

Ha ei super helg...

Whitebite sa...

i m p o n e r t ☺

Villblomsten sa...

" Mellomlandet "
Haha :-)
Det er ett ord jeg skal ta til meg :-)
For jeg har endel Mellomlandete ting :-)
Takk :-)

SsSsS sa...

Lekkert - og deilige farger! Nydelige smådetaljer <3 Lykke til i utfordringen :)