24.01.2011

RYDDER VEI

Nedvasking av kjøkken pågår. Veldig på tide, når sant skal sies burde endel skap vært utrustet med fare-for-ras skilt. Himmel og hav så mye rot som hoper seg opp i løpet av en enkel høst - og det bak min rygg. Skikkelig snurt for det, altså. Hele helgen har gått med, men du verden så herlig når kjøkkenet skinner!

 Tanken er at det som normalt sett blir gjort om våren skal gjøres unna før februar melder sin ankomst. Med andre ord truer jeg meg selv med den berømte kniven på strupen. Hvorfor? Jo, fordi til våren skal jeg ikke ha noen kjedelige prosjekter som puster meg i  nakken. 

 All fritid, energi og tankevirksomhet skal gå til oppussing av sommerhus. Planløsning, farger og tapeter.... Gleder meg!

18 kommentarer:

Ines sa...

so sweet♥

Kristin sa...

Så deilig det er å møte mandagen for deg og vite at NÅ er kjøkkenet rent og ryddig fra topp til tå:)
Jeg kan godt skjønne at du vil bruke våre til noe mer "fornufig". Så spennende det blir å følge med på oppussingen:)
Ha en flott mandag videre!
Hilsen Kristin

ANETTESHUS.COM sa...

Nydelig!!

Gleder meg til å følge oppussingen av det fiiine sommerhuset ditt, Lisbeth. Vi skal pusse opp og bygge ut vår bitte lille hytte til sommeren - så jeg planlegger og tegner litt om dagen, jeg også. Gøy!

Ha en fin, ny uke!

KLEM:))

Sommerhusstil sa...

Hvor er det bare så fint hjemme ved jer :o) Klem Betina

Simone sa...

oh, wonderful pictures, everything looks clean and fresh..:-))
Simone

Bea sa...

Masse fine saker på hylla, og deilig når alt er nyvasket :)

Ha en fin mandagskveld :)

Fru R. sa...

Ja det er så sant det du sier her. Den feilen gjør jeg hvert eneste år, at jeg ikke lærer.. Nå sola begynner å varme står jeg med hodet i vaskebøtten. Tror jeg skall ta meg kraftig i nakken, selv om det ikke frister så mye å vaske ned kjøkken, men det må gjøres.
Og for en herlig følelse etterpå.
Koselig hylle hos deg.
Klem

-Kamilla- sa...

Så herlig å være ferdig med kjøkken vasken :0) Jeg er også ferdig!! *Smile* Enda det er maaange måneder til våren er her... Så jeg regner med det blir en lettvask av skap og slikt sen vinters. Her kommer jo ikke våren før i mai :0(
Herlig å kunne planlegge sommerhuset og ha god tid til det ;0) Kos deg så masse med planleggingen!!
*Klem*
-Kamilla-

It's me sa...

This is lovely like that colors !! i follow your beautiful blog !! come and visit mine please.......and maybe you wil follow me too....love Ria....

Unknown sa...

Hello,
I like your blog too much, It´s lovely...
Your muffins paper forms are perfect ! Where did you bought them (e-shop)?
Have a nice day Vlaďka

Unknown sa...

Aaah, så deilig!!
Fornuftig å gjøre slikt nå, når vår og sommer kommer synes alt så mye bedre, og det blir, som du sier, hengende over en...
Kanskje jeg bare skal hive meg rundt å få det gjort jeg også;)

Ha en flott ny uke!

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så mye vackert du har där på hyllene.
Och det är verkligen noe som trengs här hemma också - köksskåpen är alltför fulla med en hel massa ting och jag vet ju inte riktigt hur de kom dit... ;-)

Hoppas du har haft en fin måndag!

Anonym sa...

Oh you have made your pretty room sparkle!! It is just lovely. I love the sweet cupcake liners!

bee blessed
mary

fie & Co sa...

Øjj hvilken skøn blog du har her! Jeg vil straks have dig på min blog liste;0)
Knus SOfie

GBB sa...

Heisann!!

Kjempe fint :-)

Kor har du kjøpt hyllene??

Mvh
GBB

Fotograf Kamilla Weiglin sa...

Så herlige bilder fra kjøkkenet ditt!
Du er så flink med farger:) Har vært i bake-modus i det siste,(se blogg) og blitt hekta på muffins-utstyr, må derfor spørre hvor formene kommer fra? Super-søte!!!

:) Kamilla

Blått til lyst sa...

Nå synes jeg det strengt tatt ser nyvasket og lekkert hos deg bestandig,jeg. I dag var intet unntak - sjarmerende!
Gleder meg til å følge oppussingen - klem fra Liv

Anne (Moseplassen) sa...

nydelige pastellfarger :) gav et løft på morgenkvisten!