24.12.2010

JULAFTEN

Trallalalla, så er dagen her, tjohei! Det meste er i orden og juletreet er etter mye om og men ferdigpyntet. Jeg beholdt noe knuselig pynt og satser på at sakene overlever julen.
Stjernen som bruker være i i toppen holdt ikke ut kattens herjinger, i ren protest delte den seg i alt for mange biter. En nisselue fikk stjernejobben denne julen. Her blir julen hvit, veldig hvit - det snør og det snør. Jeg er takknemlig for alle gaver jeg får, men snille, snille Julenissen: mer snø trengs ikke!:)
 
Med bildene fra julestuen ønsker jeg dere alle en strålende, flott julefeiring!
            ♥ RIKTIG GOD JUL ♥ MERRY CHRISTMAS ♥ JOYEUX NOEL ♥

13 kommentarer:

Ida sa...

Hahaha.. herlig topping på treet :) Katter er jo nesten verre enn unger.. :-)

Ønsker dere en fantastisk flott jul, og ja.. enig med deg.. vi har forstått at det virkelig KAN snø i Bergen også.. ENØFF IS ANØFF!

Smask

Refleksjon på livsvegen sa...

ei velsigna Julehøgtid ynskjer eg deg og dine..
hadde du vore nærmare hadde du fått ei stjerne med meg for vi har minst to ;-)
men nissehua var ei kreativ løysing!

Unknown sa...

GOD JUL! :)

Anonym sa...

Nydlig julepynta.... lekkert!

Gooood juuuul!

Hilsen Linn, Sarpsborg

Lappeline ♥ sa...

God jul til deg og dine

Juleklemmer fra Lappeline

Mitt hvite hus sa...

Ønsker deg og dine en fin og fredfull julehelg..

klemmer 0))

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Jag önskar dig en riktigt härlig jul tillsammans med familjen din!

h.espe sa...

For en herlig julestemning hos deg!!!

Da må gode du ha en riktig flott julefeiring sammen med dine!! Takk for bloggeåret som snart er gått, og så gleder jeg meg til å følge deg i det nye året Lisbeth !!!

Stor varm juleklem fra Hildegunn

Call design sa...

God Jul!

vosgesparis sa...

Wishing you a happy Christmas eve... God Jul,
desiree

carreco sa...

Joyeux Noël également à toi et ta famille.
Bisous. Co

liven sa...

Ønsker deg en god jul Lisbeth,.....og tskker for alle koselige og inpirerende innlegg i desembermåneden :o)
Klem!!

Hilde sa...

God jul! Håper treet holder seg oppreist!
Hilde