06.07.2010

SOMMERBLOGGING: ENTRÈ

Skal si det gjør seg med en heftig opprydding i entreen. Vekk med vinterklær, og alt slags rart som samler seg på knagg og krok.

 Det har uten tvil positiv innvirkning på mitt humør at entreen er noenlunde shipshape. Sjeldent syn, men det hender:)

 Jeg har vasket og skrubbet det jeg er god for. Siden dette rommet vanligvis er katastrofeområdet i huset er dette en jobb jeg virkelig gruer meg for.
 Vel vel- etter en god trim er jeg nå i havn. Det som mangler er at jeg må flikke med maling rundt om, f.eks trenger trappen sårbehandling.

 Det skal den få, bare jeg får flyttet katten. See U!

12 kommentarer:

Manne's hverdag sa...

Hei!!!

Skjønner godt du er fornøyd med gangen din - den er alldeles NYYYDELIG!!!

Ha en fin dag!!!

Hilsen
Marianne

Mona sa...

Vackert blev det! Och jag bara älskar klädsnöret ditt i förra inlägget. Härligt!

Fågel Blå sa...

Åh så underbart vackra bilder från din entre och trapphus!
Och så rart med katten som ligger där och sträcker på sej!
ha en fin Dag!
Kram Kathrine

Simones Country Home sa...

Hehe fine bilder. ;o)

Ha en fortsatt super dag.

Klem Simone ;o)

Ines sa...

Hi, Lisbeth-

it looks wonderful :-)
Yes- I know that- it´s not easy to keep that room clean- I have 3 children- you can imagine- how many stuff there´s lying...

A big hug to Miss "Money"Penny :-))

Ines!

Anonym sa...

Så koselig gang!
Hvor har du kjøpt de fine plante kortene? Er på jakt etter noen slike...
Klem Igi

Emmeline sa...

ÅÅÅÅ så fint det er i gangen din Lisbeth:) Elsker det...og elsker katten...bør snart ikke si det flere ganger, hvis den plutselig er borte en dag vet du hvem som har stjålet den;)

Liker spesielt godt de hyllene med lekre knagger. Regner med at dere har snekret de selv--på stedet. KNALLFINE:)Rett og slett...

Siljes Hobbyrom sa...

Så lekker gang!! Og sommerkjolen din var helskjønn!

Ha en fin kveld!
Klem

Lappeline ♥ sa...

Åååå så fint du har det i gangen din.
her er det også kaos i gangen med mye sko.Har alle 2 par så blir det jo 10 ...da sier jeg at det er sko treff i gangen og da ser resten av gjengen bare rart på meg.
Tusen takk for hyggelig hilsen Lisbeth
setter pris på den
Ha en fin kveld
Klem fra meg

Prinsesse Elin sa...

Vett a pokker hva som skjer. Bakverket har lagt seg langt ned på lista. Fikk panikk et lite øyeblikk men nå er jeg over det. wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:) Men det blei ei himla go kage:))

Anita sa...

Der ble det fiiint ja!! Syns nesten, men bare nesten at det er mer rot her på sommeren enn på vinteren jeg, men... Også du! Såå fine sko som du har, sånne kunne jeg tenktmeg også :0) Kooos deg videre i frien!

Chanette sa...

Aå utrolig nyydelig gang!!
Er så deilig når gangen er ryddig :)