13.06.2010

SOMMERBLOGGING: HAGEVOGN

Kurvsaker gjør meg glad, og en hagevogn i kurv gjør meg enda gladere! Om dere ser meg for dere trille rundt på denne i hagen bare fordi den er så fin at hjertet danser av glede, så ser dere rett! For 2 år siden var jeg innom en butikk i Danmark som førte slike kurvvogner. Det var plenty av vogner i alle størrelser og fasonger, men fordi jeg hadde dårlig tid tenkte jeg komme tilbake neste dag for å sondere terrenget nøyere. Tror dere ikke jeg glemte hele vognbutikken? Gjett hvem som oppdaget tabben midtfjords mellom Danmark og Norge? Argh! 
Hagevognen var ute av øye og ute av sinn til den dukket opp hos Lobelia. Lykkens ost! Nå har jeg eid den noen uker,... sa jeg at den gjorde meg glad? Hehe, jeg har visst skrevet det, ja! Hm, egentlig var den tenkt til spade, rive og kost etc, men da bør jeg sy et praktisk trekk av voksduk, meeeen ... den er så veeeldig fin med puter og pledd at det ble til en aldri så liten bruksendring.
 Søknad om bruksendring ble skrevet av Lisbeth, og siden det er jeg som behandler slike søknader fra meg selv, ble bruksendringen innvilget på stedet!

18 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Den var fin og praktisk til det meste..
Heldig du er!!

Ha kjekk søndag!

Lappeline ♥ sa...

Så heldig du er som har en slik...
Denne kan jo brukes til det meste...
Ha en fin hage søndag med eller uten vognen

Klem fra Lappeline

Anonym sa...

Hei. For en nydelig kurv.Var mye innom bloggen før jeg begynte å blogge selv og endelig fant jeg den igjen, den er nyydelig,men jeg finner ikke følgerlisten så jeg kan legge meg til.? :)Mette.

Sologbolig sa...

Den var jo kjempefin. God søndag. Klem.

Hulda sa...

Så skjønn den vogna var! Herlig med slik kurv, det synes jeg også. :) Flott og sommerlig! Så fint det plantebordet ditt ble også. Har et maken som jeg kjøpte på felleskjøpet for noen år siden og malte. Nydelig på ditt med blomster og krukker.

M.E.V. foto sa...

Skjønner godt at denne gjorde deg glad, for den var lekker:)

Fortjente litt oppmerksomhet valmuen under her også;)

Siw sa...

Åh, den er nydelig romlemantisk! Klart den kan gjøre funksjon som annet enn redskapsholder :) Jeg er også slik anlagt at jeg liker kurv! Det gir en sånn kos, syns jeg - stor trviselsfaktor. Har masse kurv på badet, men også ved sofaen til strikketøy og på kjøkkenet som brødkurv (en stor med stofftrekk i og hank). Kos deg med vognen og nyt gleden! Klem :)

Siw sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Linda sa...

Å så fin den var, så kjekt, da slipper ting å ligge slengt rundt overalt... Virkelig noe å tenke på:) Takk for tips og inspirasjon:) Klem

Blått til lyst sa...

Ååååå, nå ble jeg brått og spontant veldig misunnelig!
For ja, det er noe eget med kurv. Lett koselig og stemningsskapende.
Mao - en veldig nydelig kurvvogn. Jeg har aldri sett slike før, men den er jo super til puter og tepper som er penest uten å være brukt som fugle-toalett. Og på hjul!
Lykke til videre med vogn- og kurvglede :)

Asbjørg sa...

Åhh,den var bare helt nyydelig!!

n o r d i n g å r d e n sa...

Men åh, vilken ovnalig och vacker korg, en sådan skulle jag vilja ha, så praktikst, och fin! Vill inte lilla Penny hoppa i den: )

Vilken trevlig konversation du hade med vallmon nedan! Du är kul och jag gillar dina vackra bilder!! Mari.

Lobeliadamen sa...

Ha ha ha ha ha ...."lykkens ost"....ha ha ha den var ny :-)
Vognen er kjempefin og lekker med puter og pledd :-) Nå venter jeg på litt mer sommer jeg.......

Tudelu :-)

W

Jannicke sa...

Olala!! Dette var nytt for meg, og plutselig dukket det enda en ting opp på min allerede fulle ønskeliste ;o)
Klem J.

Fågel Blå sa...

Jättefin korg så läcker!!!!
och vad mycket fint som ligger i!
Hoppas du får en ny fin vecka!
Kram Kathrine

Ines sa...

Good Morning, Lisbeth-

I am lucky with you! I like your new garden basket- it looks good!

Sometimes in our hearts- there are wishes and when we fulfill them- it´s only wonderful- enjoy it :-)

Hugs- Ines

MiaMaria sa...

Hejsan Lisbeth!

Vilken härlig korg...och underbara bilder....

HA nu det så gott denna veckan!
MiaMaria

Simones Country Home sa...

Heia.

Ja den var jo bare kjempe lekker da! Skjønner godt du er fornøyd. ;o)

Ha en super uke.
Klem Simone ;o))